fredag den 24. marts 2017

Endnu engang i masten

Så var jeg endnu engang i masten. Denne gang skulle jeg montere den nye vindmåler. Det gik også ganske fint, indtil jeg tabte den medfølgende skrue ud over styrbord ræling 😐 ups. Jeg kunne se Nikos ansigtsudtryk helt oppe fra toppen 😲 Heldigvis havde jeg en reserve skrue med der op. Men selvom denne skrue passede i komponenterne, ville den bare ikke i 😠 Min tålmodighed var virkelig sat på prøve. Det blæste, var pissekoldt deroppe, og mine fingre var som is. Mere og mere hidsig som jeg blev, jo værre gik det. Udover bagbord røg den næste skrue 😰 og så ville jeg ellers bare ned.
Niko var ikke synderligt imponeret over mine vindmåler-monteringsevner. Jeg argumenterede vældigt for, at jeg ikke kunne få det til at passe sammen, og hvis han lige ville kigge ind stangen af fidusen, kunne han se hvor skruen havde ramt, og at det slet ikke var i nærheden af hvor hullet var. "Åhhhh" sagde han så, "det må du undskylde, jeg har monteret stangen forkert" 😆
Bedre held næste gang. Og jeg har fundet en ny skrue 😎
Dronefotos: fotomike.dk